>Sihirli elmadan gelen elmalarım

>arkadaşlar açıkcası katılırken bu kadar güzel olabileceklerine inanmamıştım ama kazanıpta geldiklerinde biblo gibi inceledim önce o kadar güzellerdi ki ilk gün yiyemedim:))ikinci gün benim oğluşlarla afiyetle yedik

 ellerine sağlık tadıda görüntüsü kadar harikaydı

4 responses to this post.

  1. >insafsız kazanamayanları hiç düşünmedin mi 😦

    Cevapla

  2. >canım inşallah bir kampanyada ben yaparımda benimkinden belki kazanırsın:))

    Cevapla

  3. >heheh çıkmazsa randomu kurşunlarım 🙂

    Cevapla

  4. >inş. Firmamız kabul ederde kısmetinde varsa sana çıkar:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

