>Silsewin toplarıda bezleride harika

>
Silsew ile yaptığım kampanyanın ardından Tülay hanım bana hediye olarak bulaşık yıkama topu armağan etti bende çamaşır yıkama topu ile temizlik bezlerinden toz bezi satın aldım
denemeden blogumda yayınlamak istemedim

bulaşık makinası topu için izlenimler gayet güzel kokusuna zaten bayıldım uzun vadede sanırım daha çok sonuç alacağım (kireç önleme makinamın bakımı v.s.)ama ilk başta yaptığı fayda bulaşık makinası kokusunu önledi
Çamaşır makinası topunuda denedim
deterjan miktarımı azalttım çamaşırlarım eskisinden yumuşak oldu inş. aynı şekilde ilerde makinamı daha çok rahat çalıştırması v.s. şeklinde faydalarını görürüm
bezlerden ben toz bezi aldım

ondan da çok memnun kaldım
arkadaşlarım cam bezini de aldılar onlarda çok memnun kaldılar

One response to this post.

  1. >canım iyi günlerde kullan.blogunda verdiğin destekden dolayı ayrıca teşekkür ederim çok güzel katılımlar oldu. üye olan arkadaşlardan siparişler gelmeye başladı ve senn gibi ürünlerimize karşı memnuniyetlerini iletince daha mutlu oluyorum…sevgiler…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

