>LerzanKaradan ve Saltysardine’den 2 kişiye hediyeler var

>

Merhaba

Harika bir firma ve süper ürünlerle yeni kampanyamıza başlıyoruz

Firmamızın en önemli özelliği Saltysardine’den

sertifikalı çevre dostu deterjanların olması

http://www.saltysardine.com/index2.html

ürünlerimize gelince

FİXOS

Çamaşır makinesine beyaz çamaşırlarla beraber renkli çamaşırların karışması halinde, yıkama suyuna çıkan renkli boyanın tamamı FIXOS tarafından emilip beyaz çamaşırların renklerinin bozulmamasını sağlar. Böylece beyaz çamaşırların parlak ve canlı görünmelerini, renkli çamaşırların da renklerinin birbirine geçmeleri engellenir. En önemli avantajı da tek bir seferde daha fazla çamaşır yıkanabileceğinden enerji, su ve zaman tasarrufu sağlanır.FIXOS 50 yıkamaya kadar dayanır.

Yararları

· Tüm Çamaşırlarınızı renk ayrımı yapmadan bir seferde yıkayabileceğinizden su ve enerji tasarrufu sağlar.

· Boyalı su kanala atılmadığından çevre dostudur.
· Sağlığınızı etkileyecek hiçbir zararlı kimyasal madde içermez.
· %100 doğaldır.
Kullanım Şekli
· Çamaşırlarınızı renkli ve beyaz ayırımı yapmadan makinenize yerleştiriniz.

· Çamaşırlarınızın üzerine FIXOS’u koyununz.

· Deterjanınızı ekleyip makinenizi çalıştırınız.

· FIXOS’u her sıcaklıkta kullanabilirsiniz.

· Yıkama işleminden sonra FIXOS’u çıkartıp sonraki kullanımlar için ayırınız. Rengi, çamaşır makinasında boyasını salan çamaşırların boyasını üzerine çekeceğinden değişecek ve zamanla koyulaşacaktır. Çevresinde bulunan dikişin rengine geldiğinde bu bezi toz bezi olarak kullanabilirsiniz.

Sonuç
· Çamaşırlarınızı makineden çıkardığınızda renklerinin birbirlerine karışmadıklarını göreceksiniz.

diğer ürünümüz ise

Saltysardine’den yeni bir buluş daha;

Saltysardine’den sertifikalı çevre dostu deterjan

Çevre dostu “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır suyu, leke sökücü ile yumuşatıcı kullanmadan lekelere son veriyor

Çevre dostu deterjan ile çamaşırlarınız ve cildiniz sertifika altında….

Leke ve kir tutmaz, ıslanmaz, ter göstermez, nefes alan ve antibakteriyel olma özellikleri ile fark yaratan, sağlık ve teknolojinin buluşma noktası olan Saltysardine, “Saltywasher –Ultra White” ve “Saltywasher – Color” olmak üzere beyaz ve renkli çamaşırlar için çevre dostu yeni bir ekolojik deterjan geliştirdi.

Saltywasher çamaşır makinesi deterjanı, limon kabuğundan elde edilen limon terpentinden üretilmektedir. Limonun mucizevi gücü sayesinde üstün bir yıkama, temizleme ve yağ sökme kabiliyetine sahip olan “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır makinesi deterjanı ile çamaşırlarınız mis gibi kokarken üstün temizlik formülünü yakalayacaksınız.

Toz deterjanlar yüksek oranda tuz içerdiklerinden, yıkama sonrası bile uzaklaştırılamayan tuz, giysilerinizin sertleşmelerine neden olur ve yumuşatıcı kullanmak zorunda kalırsınız. Saltywasher çamaşır makinesi deterjanı, içerisinde tuz olmadığından dolayı, tüm bu sorunlarınıza son veriyor ve yıkama sırasında çamaşır suyu, leke sökücü ile yumuşatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor. Muhteşem limon kokusunun çamaşırlarınızı sardığı “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır makinesi deterjanı ile hijyen ve mutluluğun formülü elinizde.
Saltywasher çamaşır makinesi deterjanının FIXOS Mucizevi Havlu ile birlikte kullanılmasını öneriyoruz. Tüm çamaşırlarınızı renk ayırımı yapmadan tek seferde yıkayabilir. Böylece; su, zaman ve enerjiden tasarrufu sağlayabilirsiniz. 50 kullanıma kadar dayalı olan yüzde 100 doğal FIXOS Mucizevi Havlu, boyalı su kanala atılmadığından çevre dostudur.

ÜRÜN BİLEŞİMİ

Anyonik aktif madde % 5-10
Noniyonik aktif madde % 10-30
Enzim, fosfat, optik ağartıcı, klor içermez.
ÇEVRE BİLGİSİ
Bu ürün çevre koruması için özen gösterilerek geliştirilmiştir.
GERİ DÖNÜŞÜM :
Bu ürün ambalajında kullanılan malzeme, tamamen geri dönüşebilir
BİYOLOJİK PARÇALANMA :
Bu üründeki tüm maddeler, doğada biyolojik olarak zararsız maddelere dönüşebilir.
Ambalaj atıkları çöp değildir.Değerlendirilebilir atıkları ayırarak,toplanabilecekleri
uygun bir yere koyun.

bu harika ürünlere sahip olmak için yapmanız gerekenler ise

1.blogumuzu izlemek

2.facebook grubumuza katılmak

3.en önemli şartımız firmamızın sayfasına üye olmak

4.kampanyamızı bloglarınızda ve facebookta paylaşmak

ad soyad ve mail adreslerinizi ve linklerinizi yorum olarak bırakmak

kargo degerli firmamıza aittir

kampanyamız 12Martta bitecektir

herkese bol şans diliyorum

21 responses to this post.

  1. >izleyicinim üye oldum kampanyan ıduyurdumhttp://sema-adnan.blogspot.com/2011/03/lerzankara-dan-lerzankaradan-ve.htmlgruba sema adnan olarak katıldımşartlar tamamsema adnan sema_adnan06@hotmail.com

    Cevapla

  2. Posted by nurten turhan on Mart 3, 2011 at 9:38 am

    şartlar tamam kazanıp denemek istiyorum

    Cevapla

  3. Merhaba ;
    hayırlı olsun canım;
    siteye üyeyim;zeynepefe78@gmail.com
    face sayfamda paylaştım;
    http://www.facebook.com/zeynep.efe
    bloğumda paylaştım;
    http://efsane78.wordpress.com/2011/03/06/lerzankaradan-ve-saltysardine%E2%80%99den-2-kisiye-hediyeler-var/

    şanslı olmayı diliyorum..
    teşekkürler..

    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    Cevapla

  4. Posted by SUZAN DOĞAN on Mart 7, 2011 at 5:36 am

    slm.facebook gruuna katılma isteği yolladım.siteye uyeyım sayfayı beğendim.çekilişi duyurdum:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    Cevapla

  5. Posted by Emine yavaş on Mart 7, 2011 at 9:53 am

    izleycinim.
    facebook grubuna katıldım.
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_160216807357373&ap=1
    siteye üyeyim.
    bu kez şanslı olmayı bekliyorum..

    Cevapla

  6. […] Katılmak için tıklayınnnnnnnnn […]

    Cevapla

  7. Posted by VİLDAN on Mart 7, 2011 at 8:58 pm

    merhaba cnm siteye vilmur@mynet.com la üye oldum facede paylaştımm
    https://lerzankaradan.wordpress.com/2011/03/01/lerzankaradan-ve-saltysardineden-2-kisiye-hediyeler-var/ gruba katıldım umarım 12mart doğum günüm şanslı günüm olur herkese bol şans vildan yanmaz vilmur@mynet.com

    Cevapla

  8. […] https://lerzankaradan.wordpress.com/2011/03/01/lerzankaradan-ve-saltysardineden-2-kisiye-hediyeler-va… This entry was posted in Genel. Bookmark the permalink. ← http://gelinlegorumce.wordpress.com dan 8 Mart Kadınlar Günü’ne Özel Hediye BeğenBe the first to like this post. […]

    Cevapla

  9. Mrb;

    Bütün şartlar tamamdır.
    *** İzlemedeyim.
    *** Facebok grubunuzun üyesiyim.
    *** Firmanın sitesine üyeyim. (e-mail:yokboyleask@yahoo.com.tr)
    *** Kampanyayı facebook duvarımda duyurdum.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006816644
    *** Kampanyayı bloğumda paylaştım.
    http://dusbahceleri.wordpress.com/

    Teşekkürler…
    Meltem A.
    yokboyleask@yahoo.com.tr

    Cevapla

  10. Posted by TatLıGacı on Mart 9, 2011 at 12:10 pm

    şartlar tamam. adım ve soyadımla siteye üyeyim.kampanyayı profilimde paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=100000555293344
    yasemin ateş
    dorya.ates@hotmail.com

    Cevapla

  11. Posted by Derya Yasemin on Mart 11, 2011 at 10:20 am

    Siteye cikaskondikass@gmail.com adresimle üye oldum.
    Face de beğendim ve sayfayı paylaştım.
    Face de duyurdum.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001663037288

    kzanmak dileğiyle.
    derya yasemin
    cikaskondikass@gmail.com

    Cevapla

  12. Posted by kmp hippie on Mart 12, 2011 at 9:52 am

    merhaba blogunun izleyicisiyim ve grubundayım

    siteye üyeyim

    kampanyanı facebook profilimde paylaştım : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001532691922

    teşekkürler:)
    Selma Onart
    kmphippie@gmail.com

    Cevapla

  13. Posted by ereknur on Mart 12, 2011 at 10:32 am

    Merhaba facebookta katılma isteği gönderdim.Siteye ereknur@mynet.com ile üyeyim.Kampanyanızı facebookta paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=100001005316287 ayşenur erek ereknur@mynet.com

    Cevapla

  14. Posted by Aydil kececi on Mart 12, 2011 at 11:15 pm

    bende katıldım
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000710117964 yayınladım
    üye oldum
    kazanmayı çok isterim
    aydilkececi@hotmail.com

    Cevapla

  15. Posted by Arzu yalçın on Mart 12, 2011 at 11:22 pm

    bende katıldım inş. geç kalmadım
    üye oldum
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001211668382 paylaştım
    arzu yalçın
    denemek için özellikle kazanmak isterim

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

